zaterdag 21 oktober 2017

Clearence Rack week 42



Deze week staat de serie "Affectionately Yours" in de uitverkoop.

Allereerst wil ik het prachtige, kleurrijke DSP laten zien. Dit zijn 10 dubbelzijdige vellen in een pak plus 2 eenzijdige vellen, waarvan 1 met prachtig koperkleurige glimmer is bedrukt. 
In de uitverkoop van 15,75 Euro voor 6,30 Euro

Hier zie je enkele voorbeelden gemaakt met het DSP. Rechtsboven het prachtige 1-zijdige koperkleurige bedrukte papier, waar een kadozakje van gemaakt is. En wat te denken van het idee om dit papier te gebruiken als boekenkaft?????


Ook de warshitape in deze serie is in de aanbieding, van 9,75 Euro voor 3,90 Euro.

Voorbeeld van gebruik van Warshitape, als ondergrond of om een layer op te plakken.

De Floral Embossingfolders zijn in de aanbieding samen van 11,00 Euro voor 6,60 Euro. Hieronder laat ik enkele voorbeelden zien voor het gebruik van deze folders.


Op kaarten gebruikt, .....


 .....of als versiering van een zakje.....


 ....of als labeltje.

Ik help je graag als je iets uit de clearence rack wilt kopen. Je kunt me mailen via creationbyheart@ziggo.nl of je kunt de knop "online bestellen" rechts bovenaan gebruiken.

Volgende week zaterdag ben ik er weer met aanbiedingen uit het uitverkooprekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten