zaterdag 30 september 2017

Vriendinnen weekend


Afgelopen weekend is mijn vriendin op bezoek geweest en hebben we lekker ontspannen zitten knutselen.

 
Mijn vriendin moest een geboortekaartje maken, aangezien de baby nog geboren moet worden heeft ze een roze en een blauwe variant gemaakt. De kaart is geïnspireerd door de getalenteerde Brian King 
waar zij een grote fan van is. Kijk even op zijn blog en wordt ook enthousiast van zijn creaties.
Het strikje voor de meisjeskaart was snel gevonden, maar een stoer accent voor een jongetje????? Gelukkig had ik nog uit mijn oude verzameling wat bedeltjes liggen en daar zat de juiste "touch" bij.


Ik ben aan de slag gegaan met de bundel "Boeket vol goede wensen" de Nederlandse set met bijpassende stansjes. Zo'n feestje om mee te werken. De kaart is geïnspireerd door Yvonne van Bruggen. Ik ben wel een fan van haar creaties, dus kijk ook eens rond op haar blog.
Deze kaart is naar mijn moeder gegaan, het is toch altijd moederdag???



 
Tja en zo ziet de tafel er dan uit aan het einde van de dag met heel veel kletsen, plezier en gelach. Ik ben zeer gezegend met mijn vriendin.

Wil je een bestelling plaatsen? Dan kun je me altijd mailen:
creationbyheart@ziggo.nl

Gezellig dat je weer even kwam aanschuiven aan mijn digitale knutseltafel. Tot een volgende keer.




1 opmerking:

  1. Wat gezellig en wat een prachtige kaarten hebben jullie zo met elkaar gemaakt - top xxx

    BeantwoordenVerwijderen