vrijdag 26 mei 2017

In Color 2017 - 2019

Zoals beloofd zijn hier de nieuwe In Color 2017 - 2019 kleuren. Ik heb in elke kleur een kaartje gemaakt met de bundel "Floral Phrases" (142355). Deze bundel is nog tot 31 mei te verkrijgen met 10% korting. Vanaf 1 juni alleen apart te koop. Ik ben wel heel blij dat deze prachtige set is overgegaan naar de nieuwe catalogus.

Ze hebben van Stampin Up zelfs in de nieuwe In Color kleuren het Design Papier uitgebracht met de afbeelding uit de stempelset. Prachtig.

Van links naar rechts zie je:
Fresh Fig, Powder Pink, Berry Burst, Lemon Lime Twist, Tranquil Tide.
Ik vind dat Stampin Up, met name in de twee groene kleuren, up to date is. De Lemon Lime zie ik veel in de sportwereld terug komen. 


Deze kleur "Tranquil Tide" zag ik terug in de dameskleding toen ik gisteren op verjaardagvisite was bij een groep jonge dames.

Dit is de binnenkant van de kaart.

Zo, ik ga weer verder aan de slag met mijn nieuwe producten van Stampin Up. Kom je maandag weer langs voor meer inspiratie?

Tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten