maandag 22 mei 2017

Delightful Daisy

 Ik heb beloofd om een kaartje te laten zien, wat ik gemaakt heb met  mijn nieuwe Stampin Up spulletjes uit de Pre-order. Daar zat onder andere deze margriet-pons bij met stempelset. Ja, je kunt er nog veel meer mee doen, dat komt later ook nog op mijn blog.




Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien, want zoals gezegd, heel veel verjaardagen in de maand mei. Ik heb gebruik gemaakt van het splinternieuwe design papier "Delightful Daisy" met maar liefst 12 verschillende designs. Daar zul je nog veel van zien op mijn blog. En kijk eens in het hart van de bloem, daar heb ik de allernieuwste "Faceted Gems" gebruikt. Een absolute "must-have" om je kaart tot in het hart te laten schitteren.



Hier zie je de totale kaart compleet met envelop. Zo leuk om een kaart te ontvangen waarvan de envelop al veelbelovend is. De binnenkant van de kaart heb ik ook versierd met de bloemetjes die je op de envelop ziet.

Als basis heb ik de nieuwe kleur "Powder Pink" uit de nieuwe serie In Color 2017-2019. De kaart is gemaakt met de bundel "Daisy Delight" bestaande uit een stempelset en een pons.

Bij deze kaart heb ik mij laten inspireren door mijn Australische collega LibbyStampz

Ben je nieuwsgierig naar deze nieuwe kleuren? Vrijdag vertel ik er meer over. Kom je dan weer even langs?

Tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten