donderdag 5 oktober 2017

World Cardmaking Day Actie

Zaterdag 7 oktober  is het Wereld Kaarten-Maken Dag en Stampin Up heeft een hele leuke actie, op een geselecteerde serie stempelsets 15% korting.

Ik wil je graag voorstellen aan een paar setjes die ik zelf in huis heb, om te beginnen de set die in de hoofdrol staat deze week.
Deze week laat ik kaarten zien met de stempelset "Oh so eclectic" (clearmount). Deze is van 28 Euro, voor 23,80 Euro


Hier zie je enkele voorbeelden van kaartjes gemaakt met de stempelset, in combinatie met het Designer Serie Papier "Naturally Eclectic".


Neem nou bijvoorbeeld deze mooie stempelset voor (kinder)verjaardag en andere feestdagen, 
van 33 Eurovoor 28,05 Euro.


Hier zie je enkele voorbeelden van kaarten, zakjes en doosjes die je met deze set kunt maken in combinatie met het Designer Series Papier "Birthday Memories". 


Tot slot wil ik nog de leuke stempelset Daisy Delight aan je laten zien. Deze gaat van 21 Euro voor 17,85 Euro in de aanbieding.


Ook hier weer enkele voorbeelden van kaarten, slingers, zakjes, doosjes en zelfs bloemen op een vaas., in combinatie met de Designer Series Papier"Delightfull Daisy".

Alle genoemde DSP is ook in de aanbieding, 4 halen = 3 betalen.

Lijkt het jou leuk om er ook eens mee te werken, voordat je iets gaat aanschaffen??? Maak dan een afspraak met me via creationbyheart@ziggo.nl

Graag tot een volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten