maandag 15 mei 2017

Verjaardagskaartje voor Nikki


In de maand mei heb ik veel verjaardagen, hier laat ik de eerste van de serie zien. Deze kaart is voor mijn achternichtje Nikki, ze wordt al weer 3 jaar. Ik vind het leuk om dat dan ook op de kaart tot uitdrukking te brengen.


Dit is de kaart met de envelop. Ik heb voor deze kaart de bundel "Cool Treats" gebruikt in combinatie met het mooie bijpassende Design Papier. De basis is van Bermuda Bay cardstock en voor een beetje glitter en glamour heb ik het cijfer 3 uit de gratis Bermuda Bay Glitter paper van de Sale A Bration gebruikt.


Dit is de binnenkant van de kaart, ook daar heb ik weer wat glitter gebruikt, want ja, daar houden kleine meisjes van he?

Deze kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld van mijn Australische collega Jan McQueen, dat zij op Pinterest liet zien.

Neem gerust contact met me op als je meer wilt weten over het maken van deze kaart. Je kunt ook een afspraak met me maken voor een 1 op 1 les. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten