vrijdag 19 mei 2017

Verjaardagskaartje voor Bibi


Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn oudste achternichtje Bibi. Ze houdt zelf ook van kaarten maken, dus ik heb er extra mijn best op gedaan. 


Dit is een Z-fold card, ziet er ingewikkeld uit, maar is eigenlijk vrij simpel met een groot wauw effect. De wolken op de kaart heb ik uit velum papier gestanst. 

Uiteraard wordt de envelop niet vergeten, dat is zo feestelijk als je de kaart krijgt in een versierde envelop.

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt naar idee van mijn franse collega Lolascrap. Ik heb er hier en daar mijn eigen draai aan gegeven.

Wil jij ook zo'n mooie kaart maken voor iemand? Neem dan contacten me op. Denk nooit "dat kan ik niet", je zult versteld staan hoe makkelijk het gaat en hoeveel plezier je er aan beleeft. 
Ik help je er graag op weg.

Ik zie je graag een volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten