vrijdag 12 mei 2017

Stamp a stack


In maart heb ik mijn vriendin in Den Helder bezocht. Zij is ook Stampin Up demonstrator. Zij wilde graag een hele stapel kaarten maken, zeg maar "in productie". We hebben daarvoor het Designer Papier "Carried away" gebruikt. Deze was gratis tijdens de Sale-A-Bration 2017, maar nu niet meer verkrijgbaar, helaas. Je kunt deze serie kaarten natuurlijk ook maken met andere DSP.


Als je de kaarten zo ziet liggen denk je misschien "Dat is een hele hoop werk". Toch valt het allemaal reuze mee. 


Dit zijn alle ingrediënten die je nodig hebt om een stapel van 12 kaarten te maken. 


Dit zijn 2 van de 12 kaarten die we gemaakt hebben. Zoals je ziet hebben we nederlandse teksten gebruikt. Helaas niet van Stampin Up. De bundel "Lift me Up" (144712) is nog tot 31 mei verkrijgbaar met 10% korting. 

Wil je weten hoe het allemaal precies in zijn werk gaat, bekijk dan het volgende filmpje maar op YouTube. 


Dat is ook 1 van de vele redenen dat ik voor Stampin Up gekozen heb, zij leveren ook heel veel ideeën aan, wat je allemaal kunt maken met de stempels, de DSP en al de rest. Ik ben geen designer, maar Stampin Up heeft zoveel talenten in huis zodat ik nooit om inspiratie verlegen zit.


Ga lekker aan de slag en laat me weten wat je er van vond, of deze tip je ook geholpen heeft. 

Tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten