maandag 13 maart 2017

Weer eens wat anders,

In de afgelopen twee weken heb ik verschillende projecten laten zien met de stempelset "Special Reason" en de stansen van Stylish Stems. Daarbij heb ik ook verschillende technieken getoond, maar vandaag wil ik iets nieuws laten zien, geïnspireerd door mijn collega Carmen Morris. Zij noemt het de "Peek-through" kaartje.



Het lijkt heel makkelijk, maar ik heb er toch nog wel even mee moeten stoeien. Je ziet het niet zo direct als je naar het kaartjes kijkt, denk je misschien "wat is daar nou zo bijzonder aan?" Om te zien hoe je deze speciale techniek moet toepassen klik op deze link waar je het YouTube filmpje van Carmen kunt bekijken.


Ik heb de basiskaart van cardstock Elegant Eggplant gemaakt en daarop een mat van Very Vanilla cardstock wat ik op Red Rose cardstock heb geplakt. Voor de blaadjes heb Mint Macarone en Cruched Curry cardstock gebruikt. Al met al was het een uitdaging waar ik veel plezier aan beleefd heb.

Durf jij de uitdaging ook aan te gaan? Wens je er veel succes bij. Tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel, dan heb ik weer wat nieuws voor je bedacht.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten