vrijdag 10 maart 2017

Project Curvey Keepsake


Curvy Keepsake Dies (135853), zo ongelofelijk leuk en veelzijdig en zo aardig om weg te geven en te gebruiken voor allerlei doeleinden. Daar zou ik een heel blog over kunnen vullen. Deze stans is heel gemakkelijk in gebruik, ook niet onbelangrijk.


Je kunt dit "doosje" met van alles vullen, ik heb er dit keer een lichtje in gedaan. Een groepje bij elkaar, staat erg gezellig op tafel.



Bij daglicht

Bij avond als het lichtje brandt.

Daarvoor heb ik met de grote bloem van Stylish Stems een "raampje" uitgestanst en aan de binnenkant met vellum beplakt, waardoor het een heel leuk lichtje wordt.
Je kunt er een gewoon elektrisch kaarsje in doen of een gekleurd lampje. De kleur kun je ook bereiken door het vellum te kleuren met inkt. Bij deze heb ik het DSP Blooms&Bliss (141654) gebruikt. 

Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren om ook eens iets anders te doen met een bundel dan alleen een kaartje te maken.

Inspiratie voor dit idee heb ik op gedaan bij Gosia MacKinnon Door op haar naam te klikken kom je op haar site terecht. Ik zou er beslist even gaan kijken, want ze heeft nog meer leuke ideeën.

Tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel. Fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten